2012 EmmaLjunga Skoter S!

Publicerat: april 11, 2012 i Anna Gillar/Vill ha, Baby Jogger City Select

Medan vi är i byn har L sålt våran älskade city select!

Nu står denna och väntar på oss:

20120411-135446.jpg
Ååå vad jag längtar efter att få köra den!!

Dock är det sorg i mitt hjärta över att vi sålt city selecten. Shit vad jag gillar den vagnen! Tur att den numera ägs av L:s syrra så jag kan köra den ibland🙂 Men det var Dax att sälja den medan den fortfarande hade något värde och Flisan åker inte mycket vagn.

Har ni haft någon vagn som varit perfekt?

kommentarer
  1. Den vagn som jag varit mest nöjd över är den gröna scootern som Tore har nu. Annars har jag aldrig varit 100 nöjd med våra vagnar …

  2. Jag har faktiskt alltid varit nöjd med Jonahs gröna Carena Easy.. Visst att den gnekar och håller på, men det gör absolut ingenting. För den är så grymt skön att köra (dock inte på vintern häruppe i norr haha), bra lastutrymme, kaffehållare på styret, lätt och platt som en pannkaka när man fäller ihop den.. Och billig var den🙂

  3. Vi har haft två vagnar som vi älskat, Emmaljunga city cross och Emmaljunga scooter (vår nuvarande). Har älskat båda, är en sucker för Emmaljunga🙂 City selecten tyckte jag om med fast den är ju inte i närheten av så skön som Emmaljunga att köra!

Kommentera

