Snart åker vi hem till stan!

Publicerat: april 11, 2012 i Familjen + Mitt andra hem

20120411-181502.jpg
Tokmamman börjar lessna på by livet och längtar efter sin L och staden!

Vi har fått klartecken att vi får komma hem så på måndag lyfter vi från Luleå till efterlängtade Stockholm!

Hundarna är hos svärföräldrarna men dom får stanna lite till men jag ska dit och gosa lite på tisdag när jag lämnat barnen på dagis. Både jag och barnen är less på varandra så dagis är efterlängtad av oss alla 3🙂

kommentarer
  1. Skönt att få komma hem igen ! Bort bra men hemma bäst🙂

    Jag ska på efterkontroll efter missfallet. Mindre roligt. Men det känns skönt att få lämna det kapitlet i sitt liv och förhoppningsvis börja på ett nytt🙂

  2. Russin skriver:

    hej hopp..
    vet du.. jag har vairt ute på en runda och sprang 1,7 km på raken..🙂 känns otroligt bra och så skönt när det släpper..
    kan nog tacka dig till att börjat springa, jag trodde inte jag kunde för mina knän men jag tror att tacka vara att jag tränade på actic så har jag byggt muskler innan.. och dina löparinlägg har peppat mig att börjat springa. .:)

    SV: Nej vi rider inte ofta.. jag har ridit i 30 år innan och ahft eget stall med hästar förr.. Sålde allt 97 då jag flyttade till stan.. Saknar det ibl med nu är ju Stina allergisk med så..😦 Stora dottern har sin ponny kvar iaf..🙂

    kramisar

  3. Madde skriver:

    Varför har ni inte kunnat vara hemma??

  4. Jannica skriver:

    Skönt med lite utflykt, men borta bra, hemma bäst🙂

Kommentera

