Min modiga tjej!

Publicerat: april 15, 2012 i Felicia 3 år

Flisan har utvecklats jätte mycket när vi varit i byn. Från att vara jätte blyg till en modig liten tjej!

Fröken kan vara blyg för sin faster K, farmor och farfar även fast vi ses ofta.

Igår låg barnen och sov samtidigt (hur ofta händer det??) så jag la mig i sängen för vila och lyssna på ljudboken. Flisan måste ha vaknat och då kom en farbror hit och skulle hälsa på hos moffa så i hallen ropar han hallå och flisan ropar tillbaka att alla sover!🙂

Idag kom en annan farbror hit och han frågade vad Xander hette och flisan presenterar sig själv, Xander och att hennes mamma heter Anna. (farbrorn som sett mig växa upp skrattar gott)

Vilket stort steg! Jag är så imponerad av min tjej!

20120415-114631.jpg
Älskade skrutt!

kommentarer
  1. malin skriver:

    Ja det har kommit snö men i dag är det sol så förhoppningsvis smälter en hel del bort =)

  2. Så skönt att hon blir modigare och modigare eran lilla stumpa🙂

  3. Sofia skriver:

    Häftigt!! Hoppas att det håller i sig hemma med🙂

  4. Åsa skriver:

    visst är det härligt att se när ens underbara juveler utvecklas och växa i sig själva🙂
    kram Åsa

Kommentera

