Lycka och snart en kritisk tid..

Publicerat: maj 4, 2012 i Våran Dag.

God morgon!

Idag gäller det! Lycka men snart kommer den kritiska tiden som jag oroar mig för. Livet kommer kännas tungt och jobbigt om det inte går så som vi tänkt och det är därför jag valt att inte blogga öppet om det här.

Men nått jag kan blogga om är gårdagen. Igår fyllde nämligen L år så vi lyxade till det med bio! Det var första gången på 4år!

Det blev en intensiv dag med tidig morgon. Jobbade 8-14 så det blev stressigt att komma iväg till jobb och dagis. Stressa hem, handla, dagishämtning, rasta hundarna, köpa tårta, laga middag, städa hemma, äta och sedan fika med L:s föräldrar, göra sig iordning, lägga minsta och sedan åka!

Intensivt men väldigt roligt!

kommentarer
  1. Russin skriver:

    mys med bio, det var jättelänge sedn vi var på bio med. men snart måste det bli för vi har biobiljetter liggandes.🙂

    idag har jag lyckats med 6,27 km på morgonen..🙂 *lycka*

    kram

  2. Skönt och få komma iväg på några egna timmar🙂

    Och hoppas (vad det nu är för något som händer) att det går bra !!
    Kram

  3. Sofia skriver:

    Hoppas att det går vägen då så vi snart får veta!!🙂

    Åh bio!! Underbart att få komma bort lite tillsammans!!

Kommentera

