Appen Viktkoll och vägning.

Publicerat: maj 11, 2012 i Eviga kampen om Kilona

God morgon!
Tänkte tipsa er om en app som heter Viktkoll. Den har jag haft sedan mars 2011 och där skriver jag upp min vikt och kan se mitt BMI. Väldigt enkel men roligt att se tillbaka hur mycket jag faktiskt gått ner.

20120511-061632.jpg

Nu till vågen. Denna vecka har jag skärpt till mig hyffsat och det belönade vågen mig med hela -1,3kg! (sist jag vägde mig är den 20/5)

Det innebär att jag nu väger 67kg och så lite har jag inte vägt i mitt vuxna liv!🙂

kommentarer
  1. Du har verkligen gjort ett TOPPEN BRA jobb !!

  2. Jannica skriver:

    sv; ja de va mörkt, nu är de mörkrött

  3. Sofia skriver:

    Åh vad härligt! Bra jobbat! Jag är lite slö just nu och orkar inte nåt men jag kommer tillbaka om ett tag!

  4. Åsa skriver:

    underbart, grattis till dig🙂
    kram Åsa

Kommentera

