Vi flyttar till radhus! :)

Publicerat: maj 13, 2012 i Morgon Bön

Nu är det klart! Vi skrev på i fredags och i juli flyttar vi🙂

Det har varit intensivt och väldigt jobbigt de senaste månaderna med försäljning av lgh och panik letat efter ett boende och nu har vi hittat vårat nya hem!

Anledningen till att jag inte vela blogga om detta är pga att risken för att vi skulle vara hemlösa var stor och det kändes inte som något jag ville att alla skulle veta.

Så från 67kvm till 138kvm med 4 sovrum, liten tomt i ett barnvänligt område. Vi byter stadsdel men håller oss på den södra sidan av Stockholm.

20120513-060713.jpg
Framsidan av vårat nya hem !

kommentarer
  1. Sofia skriver:

    Men Anna va underbart!! Skitkul! Vad härligt med mera utrymme!🙂

  2. Låter ju hur härligt som hellst !! Förstår att ni längtar till flytt nu🙂

  3. Anade att det var något om att ni skulle byta upp er i boende.. Så otroligt skönt för er, grattis gumman! Ska bli roligt att se sen hur det ser ut inuti, ser himla mysigt och fräscht på utsidan i alla fall🙂

  4. Russin skriver:

    hej och GRATTIS!!! Vad roligt. .:) Jag hade lite tankar om nytt boende när du skerv att ni rensade och packade en del och så. .;) inför en visning kanske ? hihi..

    Och grattis till ett stort minus med. .:) underbart… här har jag just kommit hem från ett löppass som inte gick bra, såå trött och jag fick håll för fösta gången med. .:( men men kom runt 3,3 km iaf men på en usel tid..😦

    tyvärr kommer jag torligtvis inte få ett minus denna vecka för igår när jag var så depp så tryckte jag i mig massor med småkakor, haha..

    kramisar

  5. Vad roligt med flytt🙂 Sålde ni andra lägenheten innan ni hittat nytt boende?🙂

  6. Åsa skriver:

    vad underbart, ett jätte grattis skickar jag er🙂
    kram Åsa

  7. Fia från byn skriver:

    Va kul!🙂 å skönt me lite större! Har varit så nyfiken på vad som är på gång här på bloggen😉

  8. Emelie skriver:

    Åh grattis, vad spännande!!!

  9. malin skriver:

    Grattis vad kul!! Kommer ni närmare mig😉

Kommentera

