Inte likt mig..

Publicerat: maj 23, 2012 i Eviga kampen om Kilona, Morgon Bön

God morgon!
Hur har ni det?

Jag jobbar, städar och är irriterad! Shit vad jag PMSar..

Jag köpte nya träningskläder som behövs när det börjar bli varmt men jag är så otroligt omotiverad! Länge sedan jag joggade eller tog en Prommis.
Just nu är jag snorig och halsont och skyller på det! Men jag vill verkligen inte..

Så fort jag fått bort halsontet får jag tvinga mig ut för då brukar det lossna men just nu njuter jag av att jag inte får träna🙂

kommentarer
  1. Här har vi faktiskt en god morgon. Trots att Edvin fortfarande inte är 100 kry. Men vi har hunnit med att baka 200 småkakor till morgonen. Och nu blir det dusch sen ut och dricka dagens första kopp kaffe ute i solen🙂
    Kram

Kommentera

