Uppdatering ang vikten

Publicerat: maj 31, 2012 i Eviga kampen om Kilona

20120531-081553.jpg

God morgon!
Länge sedan jag skrev om vikten och här kommer en tråkig uppdatering..

Det händer absolut ingenting! Jag pendlar mellan 66-67kg. Hittar inte motivationen för dom sista kilona och jag måste säga att det är svårt att ta tag i dom pga att jag har nått mitt mål. Jag har en hälsosam vikt.

Jag hoppas motivationen kommer efter flytten. När allt annat i livet är i balans!

Mitt mål fram till det är att behålla vikten.

Hur går det för er andra?

kommentarer
  1. Fiffi skriver:

    Jag vill ner till ca 69kg, har ett par kilon kvar.. Behöver nog egentligen inte men har bara hakat upp mig på just 69kg ;O)
    Tänk att man som tjej aldrig blir nöjd.
    Ha en fin dag!

  2. Sofia skriver:

    Du är jättefin Anna och jag förstår att det är jobbigt att hitta motivationen. Låt det ta den tid det tar, flytta och kom in i nya rutiner. Sen kanske du kan hitta träningsglädjen igen och då kommer säkert de sista kilona på köpet🙂

    Kram

  3. Sofie skriver:

    Ja som är ny här, men vad är ditt mål? Vad vill du väga? Motivationen kommer säkert när allt annat i livet och er flytt är klar! Haha ja själv går ja ju bara upp och upp, men i höst när lillebror är här ska ja ta tag i alla graviditetskilon!

  4. mathilda skriver:

    Åhh jag vill ha dom gula stövlarna !!
    snygga !

Kommentera

