Äntligen ledig hela helgen!!

Publicerat: juni 9, 2012 i Morgon Bön

20120609-063431.jpg
Jag & Flisan är uppe och myser under filten!

God morgon!
Äntligen ledig! & det behövs! Jag känner mig helt slut i kroppen. Länge sedan jag fick vara ledig på en helg och den här veckan har varit intensiv!

Jag får många frågor ang jobbet. Så här kommer lite info. Jag är timmis och jobbar ca 50% men mina pass är korta men många! Den här veckan har jag jobbat ca 25h men varit på jobbet måndag-fredag så det känns som att jag inte gjort annat än jobbat🙂

Nästa vecka har jag fått 1 pass på 4h men det dyker garanterat upp minst 2 pass till.

Den här helgen ska jag vila. Känner mig öm i kroppen efter allt spring och tunga lyft!
Vad ska ni göra??

kommentarer
  1. Sofia skriver:

    Jag ska fortsätta kurera mig men har även vissa ärenden att utföra, frågan är om jag kommer orka bara!!?

  2. Det såg ut som att hon saknade tänder uppe, men kanske bara såg så ut på bilderna🙂 Det är ett radhus (typ, husen sitter ihop via förråden så ingen granne vägg i vägg), en hyresrätt på 105 kvm i två plan. 4 rok så det är alldeles lagom för oss till den dagen vi väljer att köpa en egen villa. Vi flyttar mest för trädgårdens skull, det har vi saknar enormt. Både jag och sambon är uppväxta i villa så vi trivs inte speciellt bra i lägenhet, speciellt inte när vi har barn och hund. Blir en annan frihet att kunna släppa ut dom i trädgården själva osv.

Kommentera

