Längtar efter en vanlig vardag!

Publicerat: juni 13, 2012 i Morgon Bön

20120613-080146.jpg

God morgon!
Sitter och dricker en kopp kaffe och ser ut över kaoset. Jag längtar så efter en vanlig dag! Det känns som vi levt i ett kaos sen vi åkte till byn i mars. Halva vårat bohag är bortplockat pga visningen och man hittar ingenting..

Det ska bli så skönt i Augusti när L är färdig med renoveringen i huset och vi kan boa in oss ordentligt! Vi kommer att bo på undervåningen första månaden och det innebär att kaoset fortsätter även fast vi flyttat.

A ja nu dricka upp kaffet och börja göra oss iordning. Xander har en vilodag men Flisan vill till dagis. Hade hoppats att hon skulle vela vara hemma men icke!

kommentarer
  1. En pojkmammas vardag skriver:

    Flyttkaos är aldrig roligt. Tur att jag trivs här, för nu ska jag aaaaldrig flytta mer😉

    svar: Haha, nä det är tyvärr inget gravidlinne. Även om jag inte skulle haft något emot om jag varit tvunget att beställa det😉

Kommentera

