Första morgonen i huset

Publicerat: juli 4, 2012 i Våran Dag.

20120704-071430.jpg

God morgon!
Vi har haft ett intensivt dygn. Igår efter barnen lagt sig så packade vi upp köket. Både jag & L är så less på att inte kunna äta ordentligt så det kändes grymt bra att sitta och äta en bra frukost!

Bara att få igång spisen var en utmaning.. Det är tydligen en inductionshäll men jag hittade en kastrull som fungerade. Måste köpa allt nytt.

Barnen + L har sovit bra. Jag och hundarna har inte kunna slappna av så jag är otroligt trött idag. Maximus har klättrat upp för trappen och sen står han där och tjuter för han inte vågar komma ner.. Två gånger har jag hämtat ner honom på natten!

kommentarer
  1. Elin Tegström skriver:

    Åh, äntligen är ni på plats! Och det finns inget större stressmoment än oroliga hundar på natten😉 Hoppas att du får en chans att vila lite under dagen!
    Kram

  2. Sofia skriver:

    Skönt att ni äntligen har fått erat nya hem! Hoppas på att höra lite oftare från dig här nu! Saknar dina morgoninlägg!😀

  3. Cissi skriver:

    Å vad härligt att börja komma i ordning i ert nya hem!

Kommentera

