Jag behåller vikten :)

Publicerat: augusti 20, 2012 i Eviga kampen om Kilona

God morgon!
En uppdatering om vikten kommer här:

Det händer inte mycket men jag har behåller min vikt och det känns väldigt bra. Jag har legat kring 67-68kg sedan mars.

Jag var lite orolig över hur jag skulle göra för att inte gå upp igen men det fingerar utmärkt. Jag slarvar några dagar och skärper mig i några. Inte alls svårt.

Men jag vill gå ner till 63kg så 4-5kg till men jag har svårt att hitta orken. Jag vet att det släpper om jag börjar träna igen men orken och lusten finns inte.

Förhoppningsvis snart!

(varför kan jag inte göra radbyte på wordpress??)

kommentarer
  1. Elin Tegström skriver:

    Duktiga du! Själv är jag otroligt slarvig med allt vad det gäller att stoppa i mig. Måste verkligen skärpa till mig. Men som tur är står min vikt konstigt nog still ändå😉

  2. Sofia skriver:

    Skönt att du står still iallafall!!😀

Kommentera

