Börjar bli otroligt trött!

Publicerat: augusti 22, 2012 i Morgon Bön

20120822-082725.jpg
God morgon!
Urs så sliten jag börjar känna mig. Det tar på kroppen att jobba, ta hand om barnen och allt i huset. Jag tror nog att jag behöver lite ledig på någon helg men samtidigt vill man ju få lite pengar.
Knepigt!

Idag ska vi handla, städa (mina barn ska få varsin trasa och hjälpa till), laga mat mm.

(om jag fick bestämma skulle jag låna ut barnen och städa snabbt och sedan lägga mig i soffan och glo på tv!)

kommentarer
  1. Elin Tegström skriver:

    Glo på tvn lät härligt. Men här måste jag städa undan lite dom här få timmar barnledigt .. och så träffa en vän för lunchdate också, så jag ska inte gnälla så mycket😉

Kommentera

