Huvudvärk delux..

Publicerat: augusti 28, 2012 i Jag klagar..., Morgon Bön

God morgon!
Här kommer ett Klagoinlägg..

Jag har haft huvudvärk jämt i flera månader. Var och varannan dag. Shit jobbigt. Jag har försökt dricka mer vatten och mindre kaffe, äta bra mm men inget har hjälpt!

Jag har skyllt på stressen vid flytt mm men nu har vi ju bott i huset ett tag och tillvaron lugnat sig men huvudvärken är kvar.

I söndags var det nog värst och jag vet inte varför men jag börja läsa biverkningar från mitt p-piller som jag började med innan flytten och det första som står är huvudvärk, migrän och trötthet! Varför har jag inte tänkt på det?

Jag slutade på en gång och hoppas nu att det ska bli bättre!

Så jäkla puckat.

kommentarer
  1. Russin skriver:

    god morgon vännen..
    usch för huvudvärk, det är så jobbigt att ha.. p pillerna kan vara en trolig anledning, hoppas det ger sig..

    hoppas du även kan komma igång med din träning igen. .:)

Kommentera

