Min bebis fick sig en smäll i huvudet.. :(

Publicerat: augusti 29, 2012 i Alexander 1-1½ år, Våran Dag.

Vilken dag!
Idag var planen att lämna barnen hos farmor och farfar så jag kunde jobba. Vi behövde endast 1h passning.

Vi åker och är tidiga så vi passar på att hälsa på gamla dagiset. Så roligt!

Vi möter sedan farmor och farfar och går hem till dom. Barnen springer iväg med farfar. Jag ser hur farfar trillar med Xander i famnen på stenplattor! Xander skriker och jag springer dit.

Fy fan så rädd jag blev! Det är blod och min son skriker lungorna av sig!
Efter en massa lugnande kramar så ser jag att farfar har skyddat Xander från det värsta och blodet är från farfar som skrapat upp ansiktet.

Alexander fick några bulor och skrapsår men det blir extra koll under natten.

Inge jobb för mig och L fick ett paniksamtal från mig där jag grinar och berättar läget och säger att allt är ok. L var hemma hos hans föräldrar väldigt snabbt efter samtalet.

Tur att det gick bra ändå men skit vad läskigt det var!!

kommentarer
  1. Helen Stenström skriver:

    Åhh vad otäckt när något sådant händer . Tur att det gick bra i alla fall .

    Ha en mysig fredag . Kram

  2. Elin Tegström skriver:

    Huga, aldrig roligt när ens små ramlar och slår sig. Tur att det gick bra för både A och farfar.
    Kram

Kommentera

