Startar morgonen med hårfärg..

Publicerat: september 6, 2012 i Morgon Bön

20120906-071638.jpg

20120906-071649.jpg

God morgon!
Sitter med färg i håret och hoppas att dom ljusa partierna i håret ska bli lite guld bruna. Färgen som jag färgade hos frisören har släppt väldigt mycket och jag har nu dassiga/grön/gråa slingor i ett mörkt hår. Jätte fint! …

Även om resultatet varierar när man färgar hemma så gillar jag det. Jag blir sällan nöjd hos frisören och betala en dyr peng för det skippar jag.

Hur gör ni? Frisör eller färga hemma?

kommentarer
  1. Elin Tegström skriver:

    Dom få gånger jag färgat mitt hår så färgar jag det hemma. Samma med klippningen. Klipper bara mitt egen hår själv, har aldrig blivit riktigt nöjd hos en frisör😉

  2. Sofia skriver:

    Har en underbar salong med underbara frisörer där jag bor så för mig blir det salong, och alldeles för sällan eftersom det är så galet dyrt!!😉

Kommentera

