Planerar fikat till 2års kalaset..

Publicerat: september 8, 2012 i Morgon Bön

God morgon!

20120908-075249.jpg
Min bebis som fyller 2år på måndag ❤

Sitter och dricker kaffe och funderar på vad jag ska baka till kalaset som vi ska ha nästa helg. Vaniljbullar blev gjorda igår och idag ska jag handla glutenfritt mjöl (min kusin Johanna ska komma) och laktosfri mjölk, grädde och smör. (till Jill)

Har hittat en morotskaka som är glutenfri som jag troligen ska baka ikväll.

Vi ska även åka till barnens farmor och fira henne. Träffas allihopa. Roligt att se alla barnen tillsammans.

kommentarer
  1. Aina skriver:

    Rulltårta brukar jag baka om det kommer nån som är gluten. Går snabbt och kan fikas av alla:) även kokostoppar är snabbt och glutenfitt:)

Kommentera

