Gelenaglar – mina första !

Publicerat: september 24, 2012 i Anna testar & tipsar

God morgon!
Ny vecka och förhoppningsvis är blogg lusten tillbaka.

När mamma var här så passade jag på att fixa mina naglar hos grannen Annika.
Före:

20120924-065047.jpg
(Vet ej varför bilden blev på sniskan..)

Efter:

20120924-065144.jpg
Jag gjorde ingen förlägning då mina egna naglar är långa men fransk manikyr med vittglitter.

Måste säga att jag älskar känslan av gelenaglar. Naglarna känns trubbiga och hårda.

Jag kommer ta bort naglarna om någon vecka eller två och om mina egna naglar mår bra kommer jag absolut att göra det här igen.

Kommentera

