Lyxig dag!!

Publicerat: oktober 8, 2012 i Våran Dag.

Vilken lyx dag! Jag har vinkat av L och xander på morgonen. Xander har spenderat dagen med farmor och farfar.

Jag har lämnat Flisan på dagis. Idag står hon på egna ben och det känns nervöst.

Så jag har fått andas hela dagen. Bara tänka på mig själv! Huset är rent och luktar Ajax, renbäddade sängar, sålt en barn kappa, skickat i väg viktiga mail, middagen är i ugnen och jag ska strax hämta Felicia.

Jag behövde verkligen det här!

20121008-141915.jpg
Jag & Felicia på väg till dagis. Btw vilken lyx att lämna Felicia utan en lillebror!

kommentarer

Kommentera

