Mycket på agendan..

Publicerat: november 7, 2012 i Våran Dag.

Livet rullar på.

– Felicia har blivit 4år (!!!) och kalas ska vi ha på lördag.

– Jag försöker hinna med jobb och känner mig frustrerad över att jag inte får ihop tillräckligt många timmar. Jag glömmer att jag är hemma med sonen och inte kan jobba hur mycket som helst!

– På onsdag ska jag & Jill se sista Twilight, på premiären! Lyx!

– Jag jobbar natt i dag och jag älskar det! Inga mera planerade natt pass den här månaden och det är synd.

– Felicia trivs inte riktigt på dagis och det bekymrar mig. Hon pratar mycket om gamla fröknarna och kompisen J.

– vi trivs bra i huset och området. Inte riktigt fått till det där mysiga ännu men det kommer väl. Många rum att inreda 🙂

– Alexander trivs bra i vardagen. Mycket som händer fast vi bara är hemma.

Kommentera

