Tidig morgon!

Publicerat: november 23, 2012 i Morgon Bön

Hallå i stugan!
Här blev det uppstigning före 05! Kunde inte sova. Rastat hundarna och sitter med kopp nr 2.

Idag är det nattjobb som gäller. Skönt! Ska lägga mig en stund på eftermiddagen.

Lönen har trillat in på kontot och jag har äntligen fått ihop hyffsat med timmar så jag känner mig otroligt rik🙂

Annars då? Vi är sjuka igen! Barnen och L är värst. Flisan har varit hemma hela veckan. Jag är tjock i näsan och ont i halsen och ber att det stannar där. Har inte tid att bli sjuk!

Mamma kommer på söndag! Gud så skönt. Vi ska baka och julpynta!

kommentarer
  1. Elin Tegström skriver:

    Fy för alla sjukdomar som härjar nu. Här är det tvätta händer som gäller hela tiden då magsjukan verkar dra fram som en epedemi på byn .. huga huga!

    Haha, magbild kommer när jag orkar ta en😉
    Kram

Kommentera

