Redan 2013?

Publicerat: januari 5, 2013 i Våran Dag.

Livet går i 180km/h just nu.
Jobbar som en galning och får ihop väldigt många timmar med tanke på att jag fortfarande har sonen hemma.

Bloggen blir lite lidande men får förhoppningsvis lite mer andrum när jag har bägge barnen på dagis.

Saknar mitt bloggande och bloggvärlden. Finns massor att berätta!
Jobb, barnen, grannar, huset, nya produkter, ja allt!

20130105-021615.jpg
Just nu sitter jag en stund på jobbet och vilar fötterna. Jobbar bara natt numera och älskar det! Just nu har jag nog fått lite feber så det är väl mindre roligt..
Bit ihop och gilla läget. Gnälla kan jag göra när jag kommit hem!🙂

kommentarer
  1. Elin Tegström skriver:

    Skönt att få ett ”livstecken” här på bloggen!🙂
    Hoppas att du snart får lite tid över till bloggen ..
    KRAM

    http://www.elinteg.se

Kommentera

