Inskolningen klar för Alexander.

Publicerat: januari 10, 2013 i Alexander 2år

20130110-064835.jpg

20130110-064908.jpg

20130110-064919.jpg
Mammas lilla skruttunge!

Nu är det Dax för liten att stå på egna ben utan mamma och jag ber att det blir en lätt lämning utan tårar.

Jag har längtat efter den här dagen. Att få andas, Göra vissa saker tiden inte räcker till när man jobbar så många timmar jag gör och är hemma med minstingen. Sen oktober jobbar jag mellan 100-130h/månaden.

Det känns oxå lite läskigt att lämna Alexander idag. Han går på en storbarns avd så han är yngst. Xander är inte ens 2,5 år och resten är minst 3år. Enda blöjbarnet, enda som har napp. Mammas bebis!

kommentarer
  1. Sofia skriver:

    Dom blir stora så plötsligt! Men va skönt för dig nu när du jobbar så mycket!!🙂

  2. jannica skriver:

    Kommer säkert gå jätte bra🙂

  3. Hej fina du! Allt går bra här.. Jag jobbar och står i, förutom idag då jag vabbar. Men allt är bara fint här, går så bra på alla plan🙂 Jonah växer och utvecklas i en himla fart, och jag har dessutom träffat någon som allt känns så bra med🙂 Vi har ännu bara träffats i typ 3 månader, men det är längre än vad jag brukar kunna stanna kvar hos någon.. Så det bådar gott det här😉 Hur går allt för dig? Kramar

  4. Åsa skriver:

    vad skönt att inskolningen är klar🙂
    kram Åsa

Kommentera

