En ledig dag = pyjamas dag :)

Publicerat: januari 24, 2013 i Morgon Bön

God morgon!
Idag är jag och barnen lediga!
Gud så skönt!

Barnen har haft längre dagar på dagis tisdag och onsdag när jag har jobbat och det har varit två trötta trollungar som kommit hem. Igår grinade F hela vägen hem. Så idag kör vi en mysa hemma dag. Massa film för barnen.

Jag har en del att fixa idag.
Köket skas röjas upp, tvättstugan likaså, barnens lekrum är kaos som vanligt, färga håret skulle behövas, hundarnas nos och tassar har jag tänkt ta sedan november.. Ja vi får se hur mycket vi hinner.

(Ledig dag kanske man inte ska kalla det men hur ofta är man ledig på riktigt som mamma?)

kommentarer
  1. Fröken L skriver:

    God morogn vännen..

    så skönt med en vara hemma och mysa dag. .:) det behöver man ibland.. S blir med så där gråtiig efter två tre dagar på dagis trots att hon ”bara” går 15 timmars..

    visst är det roligt att jag redan ser ett resultat av träningen.. tack för ditt pepp, betyder massor.. KRAM

  2. Elin Tegström skriver:

    Strosa på i pyjamas du med och plocka lite lugnt. Man måste ju få ta ledigt också🙂
    Kram

  3. Sofia skriver:

    Vi är också lediga idag! Mysbyxorna är på och jag går mest runt och plockar medans barnen njuter av lite lugn och ro🙂

Kommentera

