Redan fredag?

Publicerat: februari 1, 2013 i Morgon Bön

Dagarna rusar verkligen iväg!
Igår var jag själv hemma. Barnen åkte till farmor och jag passade på att fixa och dona lite här hemma.

20130201-083401.jpg
Nu är båda hundarna pudlar igen. Lucilla tog jag förra veckan.

Idag är barnen hemma pga att xander hostar och snorar. Jag ska jobba i natt så en tupplur när barnen sover är ett måste. Inte alls roligt att jobba helg men nu har jag fått vara ledig länge på helgerna.

Trevlig fredag!

Kommentera

