När man vaknar till ett kaos..

Publicerat: februari 6, 2013 i Våran Dag.

God morgon/natt beroende på hur man ser på det🙂

Sitter på jobbet och försöker vila fötterna. Mycket spring i natt.

Vilken morgon vi haft! Vaknade 20 över 8! När har det hänt? Ringde till dagis och sa att barnen blir hemma. Går ner och ser vad som väntar mig..

20130206-030830.jpg

20130206-030841.jpg
Hela fm har jag och barnen städat nedreplan. Efter barnen sovit lunch så fick dom gå över till granne Annika så jag fick en chans att vila/sova.

Vi har haft en super bra dag. Städat hem, tvättkorgen tom, ledigt från dagis, lekt med grannarna och jobbat.

kommentarer
  1. Elin Tegström skriver:

    Här ska jag köra åp en städdag idag. Och jag var lite smart som tjuvstartade städa ungarnas rum igår😉
    Kram

Kommentera

