Efter 7 månader så händer det!

Publicerat: februari 8, 2013 i Eviga kampen om Kilona

Igår kväll kom jag äntligen ut på en Prommis! Och det var tungt. Mina muskler protesterade men dom fanns där. Hittade en bra runda som jag ska orka springa till sommaren men först promenera och vänta tills halkan försvinner. Trots broddar så höll jag på att landa på rumpan x antal gånger.

Jag har även tagit tag i vikten. Vägde in mig förra veckan och fick ett – 0,2kg. Inte det bästa men minus är alltid bra🙂

20130208-072518.jpg
Min vikt från hösten/vinter.

Egentligen är inte vikten det viktiga utan träningen. Visst jag skulle inte gråta om jag gick ner några kilo men jag vill få upp konditionen igen.

kommentarer
  1. Åsa skriver:

    vad härligt :-)…ett steg framåt
    kram Åsa

  2. Elin Tegström skriver:

    Ett minus är ett minus och jag tycker att du är duktig🙂
    Kram

Kommentera

