Skift byte..

Publicerat: februari 18, 2013 i Våran Dag.

God morgon!
(Eller för er kanske god dag?)

Jag har precis vaknat efter en singel natt. Vi har en sjuk flicka här hemma med feber så pappa har varit hemma till kl 14 och sedan väckt mig. L blir länge på jobbet så jag har barnen till läggdags. Det är knepigt ibland men med lite pusslande så går det.

Nu är jag ledig resten av veckan och går på lördag till söndag. Jag hade massa planer men nu får vi se hur Felicia mår. Jag ska ringa ialf och boka tid till frisören.

Nu hoppa i duschen och sedan se nya Tingeling🙂

Kommentera

