Måste bli frisk nu!

Publicerat: mars 1, 2013 i Morgon Bön

God morgon!
Vi är fortfarande sjuka. L sover mest hela dagarna, Felicia har hög feber och sover dåligt, Alexander är frisk men vill oxå ha Alvedon för han har oxå feber🙂
Måste ha det syrran får!

Jag har hosta, otrolig värk i kroppen och sover dåligt men känner mig inte så sjuk. Det är mest värken som gör mig dålig.

Nästa vecka har jag 2st viktiga möten så jag måste bli frisk nu. Har inte riktigt råd att vara hemma heller.

20130301-074637.jpg
Jag fick mina naglar lackade med gellack inför mina möten nästa vecka av fina grannen Annika. Vill vara lite extra fin.

kommentarer
  1. Åsa skriver:

    krya på er nu…det är dags att bacillerna försvinner i rask takt nu!!!
    kram Åsa

  2. Elin Tegström skriver:

    Hoppas att ni blivit frisk nu?!

    Nej, jag åkte faktiskt bil dit, sen for sambon och hämtade skotern. Är ju så när jag är ett tjockt preggo som nätt och jämt får plats i några yttekläder alls😉

    Kram
    http://www.elinteg.se

Kommentera

