Fast tjänst på jobbet!

Publicerat: mars 16, 2013 i Morgon Bön

God morgon!
Lördag och min tur att stiga upp med barnen. Många minus och strålande sol. Underbart!

Jag har helt glömt bort att skriva att jag fått en fast tjänst på mitt jobb! Nu har jag mitt schema och kan planera mitt liv. Enda nackdel är att tjänsten är väldigt liten, endast 42% natt och jag vill ha minst 64% men hoppas på fler nätter.

Känns otroligt skönt. Mitt första fasta jobb! Jag har jämt varit vikarie.

En annan rolig sak är att vi i går fick en ny säng. Sängramen är Inge jag hade valt själv men vi fick den.

20130316-071857.jpg
Barnen fick såklart inviga sängen🙂

kommentarer
  1. Elin Tegström skriver:

    GRATTIS! Och lite är alltid nåt🙂 Lätt att ta på sig lite strönätter då man känner att man vill🙂
    Kram

  2. Fröken L skriver:

    Grattis till jobbet vännen❤ vad skönt att ha ett fast jobb..

    springer du något ? här laddar jag för att snat kunna börja springa ute igen, längtar efter fina grusvägar..🙂

    kram

  3. Åsa skriver:

    ett jätte grattis till dig..vad härligt med fast jobb och jag håller tummarna för att du ska få fler timmar🙂
    kram Åsa

  4. Fröken M skriver:

    Åhh va härligt !!! STORT grattis🙂
    Nu har du ju en del och ka säkert få mer timmar att dryga ut med !!

  5. Åh, stort grattis vännen!

Kommentera

