Trött, tröttare, tröttast..

Publicerat: mars 19, 2013 i Uncategorized

20130319-193505.jpg
Sitter på pendeln och är hur trött som helst! Ögonen går i kors!

Om jag kunde skulle jag vända om och lägga mig och sova hela natten. Jag älskar att jobba natt men 3 nätter i rad och otroligt lite sömn så älskar man det lite mindre.

Jag vet att jag gnäller att jag är trött men känslan när kl blir 07 och man går från jobbet och vet att jag orkat och gjort ett toppen jobb är helt otroligt!

Jag brukar sitta och titta på alla människor på pendeln som ska till jobbet och ser helt slut ut. Brukar tänka ”ha ha ni ska jobba men jag får sova!”
Underbart🙂

Kommentera

