En lång god nattsömn gör mycket för själen!

Publicerat: mars 26, 2013 i Morgon Bön

God morgon!
Oj så mycket jag fått sova!
La mig lite efter kl 20 och sovit till kl 06.
Känner mig som en ny människa!!

Just nu här hemma:

20130326-065846.jpg
Fröken vaknade kl 06 och ville se Ariel som mamma lovade igår kväll..
(Snart ryker våran gamla säng, hatar att ha den mitt i tvrummet men ungarna älskar att leka/se på tv/mys på den.)

Annars idag? Ja mycket planer men det får bli ett städryck efter jag lämnat barnen och sola en stund. Kommer bli toppen dag!

Kommentera

