Nu är semestern slut! Dax att börja jobba..

Publicerat: april 10, 2013 i Våran Dag.

God morgon!
Idag är det dax, min första natt på mitt nya jobb och jag är väldigt pirrig i magen.

Hoppas jag kommer att trivas och göra ett bra jobb.

Det har varit otroligt skönt att få vara ledig. Hunnit massor!

image

image

image

Varit ute mycket och njutit av solen, grillat varje helg (både lunch och middag) träffat alla grannarna och barnen har lekt och busat.

image

image

Tivoli var väldigt poppis! Felicia vågade åka själv! Modig tjej!!

image

Lite vin och otroligt snygga naglar (som jag själv målat) men nu är dom borta och ner filade😦

image

Bytt plats på köksbordet och lampan. Blev så otroligt bra!

image

Sen har jag rensat och sorterat, snart börjar vi med renoveringen men vi har ett rum kvar att tömma.

Det var min semester. Tur att jag bara ska jobba knappt 1 månad innan det blir semester igen.🙂

kommentarer
  1. Det var inte lite du hade hunnit med🙂 Hoppas det går bra på nya jobbet!

Kommentera

