När livet inte riktigt är så där bra..

Publicerat: april 16, 2013 i Eviga kampen om Kilona

Livet i sig är hyffsat. Jag har bra människor runt om kring mig, fått ett nytt jobb som 250st andra oxå ville ha, en stadig relation med min L, ett underbart hus som har sina fel och brister men som jag älskar och 2 galna barn som jag oftast tycker om🙂

Men.. Det saknas en stor sak och det är träningen! Jag hittar inte motivation. 1 år har snart gått men lusten är helt borta!

Jag mår ju så bra när jag tränar. Även om det bara är promenader. Jag hoppas att jag ska komma igång nu när jag har mer rutin på mitt arbetsliv. Tror jag måste tvinga mig ut för att få tillbaka lusten!!

Kommentera

